我會錄製Youtube短片,介紹和講解本網站的每一節教學。
1) 第13節 - UML(Unified Modeling Language), Class Diagram, LibGDX Splash Screen
2) 第22節 - LibGDX: Game Menu Screen
3) 第30節 - LibGDX: Advanced Game Level Selection Screen (using AssetManager)
4) 第31節 - LibGDX: Lifecycle (Render() Method)
5) 第33節 - LibGDX: Animation & Spritesheet
6) 第34節 - LibGDX: Keyboard, Mouse & Touch Control (Polling Input)
6) 第36節 - LibGDX: Tiled Map Editor (Background & Foreground)
7) 第37節 - LibGDX: Jumping Action
8) 第38節 - LibGDX: Tiled (Collision Detection)
9) 第39節 - LibGDX: Tiled (Bullet Class)
10) 第40節 - LibGDX: Audio(Sound & Music)
11) 第41節 - LibGDX: Tiled (Scrollable Background with Camera & HUD)
12) 第49節 - LibGDX: Blackjack Animation
13) 第50節 - LibGDX: Interpolation
14) 第54節 - Java: Blackjack Card Game
15) 第57節 - LibGDX: Handling Different Screen Resolutions
16) 第60節(Part 1) - Unity: Handling Different Screen Resolutions (Part 1: Using Canvas UI Elements)
17) 第60節(Part 2) - Unity: Handling Different Screen Resolutions (Method 2: Using C# Script)
18) 第63節 - Unity Splash Screen
19) 第66節 - Unity: Start Screen with Glowing Animated Button
20) 第70節 - Unity: Game Level Selection Screen
21) 第71節 - Unity: Game Menu Screen & ScreenManager
22) 第73節 - Unity: Options Menu Screen
23) 第74節 - Unity: Convert Numbers Image to Custom Font
24) 第75節 - Unity: Blackjack Card Game - Part 1 (Full Game)